joohaannak

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av johanna karlsson - 28 februari 2010 10:52

Hej bloggen.

vaknade klockan halv 9 gick upp och åt frukost

sen ner i en varm skön dusch.Och ska sola idag har jag bestämt de var skit

länge sen.Men nu ska jag ringa till någon som vill va och sola med mig idag och senare blir de någ stallet tror jag. Och i morgon är de tilbaka till skolan,tagga för

skolan,jag måste börja ta mer tid på skolan än kompisarna&stallet.Nu ska jag iallafall fixa mig.men vi höres senare kommer bilder från idag också tycker jag och jag ska ju till Elin & Linda idag och få någon pressent myssiiggt. pusss

Av johanna karlsson - 28 februari 2010 01:13

 

Hej igen bloggen.

Nu är klockan kvart över ett på natten..och jag är dyng trött så ja

ska tvätta bort allt smink och smörja in mig i alla krämer mamma köpte till mig

haha vet knappt vad de är nejdå.Men vi ses i morgon då kanske jag lägger ut bilder som jag ska ta i morgon i stallet,när jag rider på Linus :).Men sovgottallatittare.

Pussjuhaannii.  

Av johanna karlsson - 28 februari 2010 00:53

 Johanna Karlsson=rastlös!


  

      

  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter johanna och har precis skaffat en blogg. Jag hoppas jag får nåra läsare. Puss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards