joohaannak

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av johanna karlsson - 20 februari 2010 17:58

Hej bloggen.

Jag har precis kommit från affären,vat där med lillebror och Ari

och köpte godis och en chipspåse. Så  ikväll ska jag bara vara hema och slappa

och ja har lovat att kolla på film med min lillebror myssiihhtt och senare mot 11-12 ska ja mamma ari kolla på någon film som var på tvin. Jag ska gå nu och ta alvedon ja har haft skit ont i huvedet heladagen sen ja vaknade..jobbigt som FAN ! men nu ska jag dra men vi ses väll i morgon :D. puss joohaannaK.  <3

Av johanna karlsson - 20 februari 2010 12:17

Hej bloggen.

Idag vaknade ja klockan 10.Gick upp och kollade tvin lite sen kom Seppo hit

förat han ska  hjälpa oss med att riva vårat kök..Jusst nu bloggar  nja och chattar med

trevliga folk på msn. Idag ska ja bara ta de lungt typ ja hade tänkt att dra mott stallet med Sofia kanske och rida på våran lskling Linus busen vi ska antagligen vara där ett tag vin ska städa stallet idag och mocka bortsa hästarna och ta in dom.Sen ska jag ringa till pappa och cissi och fråga om jag kan komma ditt ett tag.Men nu ska  jag äta,duscha,fixa massa saker. Ses senare. Puss joohaannaK.  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter johanna och har precis skaffat en blogg. Jag hoppas jag får nåra läsare. Puss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards