joohaannak

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av johanna karlsson - 27 februari 2010 21:50

Hej bloggen

Idag har jag varit till Örebro.Och samtidigt
som vi var där så hälsade vi på mormor.Jag handlade en stjock tröja,thits,örhängen
och en jeansskjorta allting från Ginatrocot.De fanns inte så himla mycket där faktiskt
mott var de brukar men jaja så är det.Efter de drog vi till ikea för vi skulle betälla ett kök nu äntligen..vi var typ där i 1 timme :( men nu har vi ju kökert gjort,så de kommer om typ 4 veckor.Sen åkte vi till mormor och åt mat.Och nu är vi alla hema i lilla Karlskoga igen. Och jag har städat mitt rum och handlat godis inför kvällen.Och nu på måndag börjar cpskolan men de är bra för då ska jag in till örebro och pierca naveln eller underläppen,ja vet inte riktigt vart jag vill ta än jag älskar båda ställena men jag får ju inte ta på båd.Men nu ska jag hoppa ner i en varm skön dusch men vi ses i morgon och ni får ha en trevlig kväll. Puss joohaannaK.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter johanna och har precis skaffat en blogg. Jag hoppas jag får nåra läsare. Puss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards