joohaannak

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Film.

Av johanna karlsson - 20 februari 2010 17:58

Hej bloggen.

Jag har precis kommit från affären,vat där med lillebror och Ari

och köpte godis och en chipspåse. Så  ikväll ska jag bara vara hema och slappa

och ja har lovat att kolla på film med min lillebror myssiihhtt och senare mot 11-12 ska ja mamma ari kolla på någon film som var på tvin. Jag ska gå nu och ta alvedon ja har haft skit ont i huvedet heladagen sen ja vaknade..jobbigt som FAN ! men nu ska jag dra men vi ses väll i morgon :D. puss joohaannaK.  <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna karlsson - 9 mars 2010 14:41

Hejsan männskor. Har inte bloggat på ett tag, jag har fan inte tidhar så himla mycket med kompisar och skolan att göra med :). Men nu tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort idag.Först klockan 8 gick jag till skolan de var kul men jag var s...

Av johanna karlsson - 3 mars 2010 07:51

Hej bloggen. Har inte varit ine och blogga på länge. snart ska jag till skolan vi börjar kvart i 9 idag.Och efter skolan så ska jag och emma till örebro,vi ska pierca oss vi får skjus av min pappa ditt. men nu ska jag fixa mig sen dra till sk...

Av johanna karlsson - 28 februari 2010 10:52

Hej bloggen. vaknade klockan halv 9 gick upp och åt frukost sen ner i en varm skön dusch.Och ska sola idag har jag bestämt de var skit länge sen.Men nu ska jag ringa till någon som vill va och sola med mig idag och senare blir de någ stallet tr...

Av johanna karlsson - 28 februari 2010 01:13

  Hej igen bloggen. Nu är klockan kvart över ett på natten..och jag är dyng trött så ja ska tvätta bort allt smink och smörja in mig i alla krämer mamma köpte till mig haha vet knappt vad de är nejdå.Men vi ses i morgon då kanske jag lägger u...

Av johanna karlsson - 28 februari 2010 00:53

 Johanna Karlsson=rastlös!                  

Presentation


Jag heter johanna och har precis skaffat en blogg. Jag hoppas jag får nåra läsare. Puss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards