joohaannak

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av johanna karlsson - 9 mars 2010 14:41

Hejsan männskor.

Har inte bloggat på ett tag, jag har fan inte tid
har så himla mycket med kompisar och skolan att göra med :).

Men nu tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort idag.Först klockan 8

gick jag till skolan de var kul men jag var skit trött , och de var skit äcklig mat så jag fanny och ida tog bussen till  bråten till ida och åt där. Aja vi hade iallfall håltimme då och vi har bara de i 1 time och 30 minuter så vi glömde bort tiden så typ 5 i alv 2 fick vi kuta till bussen och som tur var så han vi men snacka om att jag var typ flera meter bakom dom haha jag fick håll XD.Nu har skolan slutat och jag ör hema och skänt väder ute är de så Sofia och jag ska till stallet för de var 215343 år sen, kmr bli mysigt och skönt att komma hemifrån ett tag och bara få vara och inte känna någon sträss. Men nu ska jag äta tazos stavning och fixa mig inför stallet. Hare bra puss.

          johanna älskar sin fru emma karppinen <3

 

emma älskar sin fru johannakarlsson <3

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter johanna och har precis skaffat en blogg. Jag hoppas jag får nåra läsare. Puss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards